sobota, 2 stycznia 2010

Hipnotyczny Marketing


Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu autorstwa Joe Vitale zrobić fortunę online?




Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?

"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"

Zobacz nagranie Joe dla Złotych Myśli:


Joe VitaleOd: Joe Vitale
Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone
„Drogi przyjacielu,
Może to się już i Tobie przytrafiło.
Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimy…a zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym.
Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie.


„Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.”

Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.
Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.
Moje książki są bestsellerami.
I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.
Życie jest piękne.
Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: “Co dalej?
Odpowiedź jest następująca:

„Nastał czas abym podzielił się prawdziwymi 
sekretami marketingu dla dowolnego biznesu na Ziemi.”

PRAWDZIWYMI sekretami?
Jak widzisz, większość specjalistów od marketingu pokazuje Ci wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć zyski swojego biznesu.
Jeden guru marketingu da Ci sto różnych porad. Inny zdezorientuje Cię swoim skomplikowanym słownictwem i zagmatwanymi teoriami.
Inny specjalizuje się w tylko jednym aspekcie marketingu – reklamach mailingowych, publicity, w sprzedaży przez Internet, w telemarketingu, w czymkolwiek.
Oni wszyscy mają dobre zamiary. Ale nie dają Ci tych prawdziwych sekretów, które sprawią, że Twój biznes odniesie dziś sukces. Nie dają Ci całego systemu.

Zaskoczony?

Nie można ich winić, naprawdę. Jeśli powiedzą Ci wszystko co wiedzą, nie będziesz ich więcej potrzebować.
Tak długo, jak długo karmią Cię małymi fragmentami swojego marketingowego tortu, Ty zawsze pozostajesz głodny i będziesz kupować od nich wiedzę kawałek po kawałku.
Czy nie jesteś tym zmęczony?
Przyznaj to. Kupowałem książki, kasety i magazyny również od nich. Dostawałem wnioski i porady które były przydatne. Ale nigdy jeszcze nie dostałem systemu – kompletnej strategii – która zadziałałaby dla mnie.
Musiałem stworzyć taką dla samego siebie.
Ok., wystarczy tego.
Jestem gotowy, by wyjawić całą prawdę. Jestem gotowy, by powiedzieć Ci co działa w marketingu dla Twojego biznesu właśnie dziś – i jestem gotowy zrobić to za niewiele więcej niż nic.
Dlaczego?
Oto cała historia.
W 1999 roku, po cichu stworzyłem nową strategię marketingową.
Nazwałem ją Marketing Gwarantowanych Zysków.
Pozwoliłem trzem osobom zatrudnić mnie, bym stworzył Strategię MGZ dla nich. Zapłacili mi po 25 tysięcy dolarów każdy.
W 2000 roku, zdecydowałem że pominąłem zbyt wiele osób – pozostało sporo pieniędzy do zarobienia. Zdecydowałem więc, że stworzę lekcje przesyłane emailem na temat mojej Strategii MGZ.
Wszyscy musieli podpisać umowy, że nie wyjawią sekretów mojej strategii generowania zysków. Tuzin osób zapłaciło mi po 2500$ każdy, aby uczestniczyć w tych zajęciach poprzez email.

„Pamiętam, jak pewnego dnia jeden z moich uczniów napisał mi, że miał 70% wzrost w swoich zyskach – w ciągu mniej niż 90 dni.”

W 2001 roku obchodziłem 48 urodziny i zdecydowałem, że to czas dla mnie, abym oddał coś światu w duży, chwalebny, niezapomniany sposób.
Wtedy właśnie zacząłem pisać moją najwspanialszą książkę zwaną Hipnotyczny Marketing.
Ciężko mi było napisać tę książkę. Chciałem, aby była doskonała i kompletna.
Chciałem, aby była tak prosta, że każdy będzie mógł ją przeczytać i wykorzystać – w każdym biznesie.Nawet jeśli są na pograniczu bankructwa!
Kiedy skończyłem pierwszą wersję książki, nie wiedziałem, czy była dobra czy nie. Wysłałem ją więc do paru znajomych.
Otrzymałem kilka listów pełnych uznania, które dały mi przyjemny dreszcz zadowolenia i dodały pewności siebie. Na przykład:
Yanik Silver"Jeśli nie potrafisz wyciągnąć pomysłu wartego 50 000 $ z tej książki, lepiej przyłóż sobie lustro do twarzy i zobacz, czy na pewno zaparowuje.
Joe odważa się bombardować Cię jednym fenomenalnym opowiadaniem, pomysłem, przykładem po drugim.
Mój umysł jest przeładowany! Daję tej książce 5+”
-- Yanik Silver, SurefireMarketing.com

„Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku.”

Jay Conrad Levinson"Joe Vitale zahipnotyzował mnie. Dokonał tego „Hipnotycznym Marketingiem”, który okazał się książką tak wciągającą, że nie mogłem przestać jej czytać.
Nauczyłem się czegoś nowego na każdej stronie, a uczę się o marketingu każdego dnia od 1958 roku.
Teraz, mogę tylko wzdrygać się na myśl o tych biednych duszach, które jeszcze nie nauczyły się tego, czego uczy Joe.
On nie tylko oświeca, ale również robi to w taki ciepły i ujmujący sposób, że nie możesz przestać, tylko musisz przeczytać do końca tę książkę z uśmiechem w sercu i wyobrażeniami o grubych banknotach w umyśle.
Dziękuję Ci Joe za ten potężny wkład w świat marketingu."
-- Jay Conrad Levinson,
Autor, seria Marketing Partyzancki
(wydawany również w Polsce)
JayConradLevinson.com

„Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele?”

Paul Hartunian"Joe, napisałeś arcydzieło.
Skondensowałeś formułę stawania się bogatym w tylko 79 dni w 3 proste kroki, które każdy może wykonać – to jest genialne!
Jak wszystko co piszesz, Hipnotyczy Marketing jest wypełniony życiowymi, bezpośrednimi sposobami do wygenerowania dużych strumieni gotówki przelewających się w czyjekolwiek konto bankowe.
Dziękujemy Ci za udostępnianie tego klejnotu wydawniczego.
Ale daj spokój Joe… Ta cena. Ty chyba żartujesz!
Czemu miałbyś oddawać tak dużo za tak niewiele? To jakby sprzedawać Fort Knox po przecenie!"
-- Dr. Paul Hartunian,
Autor, How to Get a Million Dollars in Publicity FREE!
www.PrProfits.com/ezine/

Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę “Hipnotyczny Marketing”

John Harricharan"Bez wątpienia, książka Joe Vitale “Hipnotyczny Marketing” to tak zwany „musiszmieć”
-- musisz ją przeczytać.
Joe zostawia wszystkich innych w tyle, jest całe lata świetlne przed starymi monotonnymi metodami marketingowymi. I robi to w tak prosty sposób…
Kiedy zapominam pewnych lekcji marketingu, sięgam po książkę “Hipnotyczny Marketing”, która od razu dodaje dziesiątki tysięcy dolarów do mojego biznesu.
Każdy rozdział jest wart setki razy więcej niż cena tej fantastycznej publikacji. Dziękuję Joe, za udostępnianie nam tej informacji.
Jeśli istniałaby Nagroda Nobla za najbardziej użyteczną informację na temat marketingu, zdecydowanie otrzymałbyś ją."
John Harricharan,Zdobywca licznych nagród,
Autor:“When You Can Walk on Water, Take the Boat”
Kevin Hogan"Rób to, co mówi „Hipnotyczny Marketing” i staniesz się bogaty! To jest wprost genialne!
Nauczyłem się czegoś, co zwiększa moje końcowe zyski za każdym razem kiedy czytam Joe’a.
„Hipnotyczny Marketing” to ENCYKLOPEDIA specyficznych strategii mówiących, jak zajmować się marketingiem Twojego biznesu.
Zaufaj mi. Ostatnim razem kiedy użyłem JEDNEGO z pomysłów Joe’a Vitale w planie marketingowym, zarobiłem 12 865 $ w ciągu jednego dnia! (A to tylko jeden z pomysłów!)"
-- Kevin Hogan,
Autor: „Psychologia Perswazji”,
KevinHogan.com

„Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew!”

Blair Warren"Zeszłej nocy skończyłem czytać “Hipnotyczny Marketing” i mam tylko jedno pytanie: Wybacz mi moje słownictwo, ale Joe, na litość boską, czy zostały Ci jeszczejakiekolwiek nieodkryte sekrety?
Nigdy nie widziałem nikogo odkrywającego tak wiele swoich sekretów w jednym „uderzeniu” takim, jak ta książka.
Jedyny sposób, w jaki mógłbyś sprawić, by Twoi czytelnicy zarabiali szybciej, to osobiście zrobić im przelew!
Mój ulubiony rozdział -- 29. Twoja zmieniona wersja tekstu sprzedażowego na stronie jest świetna, ale kiedy porównasz ją do poprzedniej, jest jeszcze lepsza.
Również podoba mi się Twój pomysł z testem mięśniowym. To nowoczesna i fascynująca idea. Może zapoczątkujesz nowy trend z tym pomysłem!"
-- Blair Warren,
Autor: „The Forbidden Keys to Persuasion”

“Potrzebujesz tej książki – chyba że jesteś bilionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym.”

David Garfinkel"Niesamowite! Nowa książka Joe’a wskazuje kompletną, żeglowną drogę dla zarówno marketingowych nowicjuszy, jak i marketingowych weteranów.
Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i specyficznych technik.
Dodatkowo, jest tu kilka klejnotów w tej książce – jak 5 sposobów, aby sprawić, że ludzie przeczytają Twojego emaila, oraz 5 sposobów, by napisać zabójczy emailowy list sprzedażowy.
Każdy z tych elementów jest wart przynajmniej 10 razy tyle co cena tej książki.
Potrzebujesz tej książki – chyba że jesteś milionerem, którego jedyny problem to bycie zbyt bogatym.”
David Garfinkel,
Autor: “Advertising Headlines That Make You Rich”,
AdHeadlines.com
(Opinie polskich marketerów o "Hipnotycznym Marketingu" znajdziesz na końcu tego listu)
Oczywiście potem poszedłem i dokończyłem tę książkę!
Sam spis treści pokazuje, jak wiele dla Ciebie jest w tej książce –
Krok Pierwszy: Hipnotyczny Rozgłos
Rozdział 1: Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
Rozdział 2: Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
Rozdział 3: Latające karły i bohater ludowego PR-u
Rozdział 4: Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
Rozdział 5: Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę
Rozdział 6: Pokaż swój stanik!
Rozdział 7: 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
Rozdział 8: Woda... na młyn
Rozdział 9: Sprzedając krwawe gry komputerowe
Rozdział 10: Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
Rozdział 11: Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle
Rozdział 12: Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
Rozdział 13: 10 porad, jak stać się atrakcyjnym dla mediów, od medialnej Tygrysicy
Rozdział 14: Siedem praw najlepszego promotora baseballu
Rozdział 15: Psychologia hipnotycznego rozgłosu
Rozdział 16: Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
Rozdział 17: Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
Rozdział 18: Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity”
Rozdział 19: Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
Rozdział 20: 14 natychmiastowych sposobów na wysłanie Twojej informacji prasowej
Rozdział 21: Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie telewizyjnym i radiowym
Krok drugi: Hipnotyczne Strony WWW
Rozdział 22: Klucze do hipnotycznych stron internetowych
Rozdział 23: Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
Rozdział 24: Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
Rozdział 25: Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
Rozdział 26: Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
Rozdział 27: Jakie są najsilniejsze strony bezpośredniej sprzedaży w Internecie?
Rozdział 28: Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
Rozdział 29: Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
Rozdział 30 – Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny serwis internetowy
Rozdział 31 – Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu
Krok trzeci: Hipnotyczne e-maile
Rozdział 32: Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
Rozdział 33: Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
Rozdział 34: Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
Rozdział 35: 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
Rozdział 36: Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?
Rozdział 37: Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
Rozdział 38: Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
Rozdział 39: Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego sekretu e-mailowego
Rozdział 40: Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
Rozdział 41: Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
Rozdział 42: Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów

BONUS #1

BONUS #2

BONUS #3

BONUS #4

BONUS #5

BONUS #6

BONUS #7

Epilog: Ukrywany sekret stawania się bogatym w zaledwie 79 dni
Tak więc informuję Cię, że ”Hipnotyczny Marketing” jest już dostępny.
Aby zamówić kliknij w link

div id='flakpress_1'/>

0 komentarze:

Prześlij komentarz