sobota, 2 stycznia 2010

Jak zapewnić sobie tłumy bogatych klientów nawet w czasie recesji


Wydawnictwo Złote Myśli objęło specjalnym patronatem  książkę Program rozwoju firmy. Uważamy, że pomysł na rozwój firmy opisany w tej publikacji jest spójny z tym, w jaki sposób my podchodzimy do relacji z Klientami, Czytelnikami i Partnerami. Chcemy tym samym przyczynić się do propagowania w naszym kraju modelu opisanego w tej publikacji, gdyż wiemy z praktyki, że to po prostu działa i umożliwia dynamiczny rozwój firmy.
Marcin Kądziołka i Mateusz Chłodnicki
Zarząd Wydawnictwa Złote Myśli
Na początek jednak pomyśl o największej barierze, która powoduje, że tylko garstka ludzi decyduje się na tak odważny krok jak założenie firmy. Ta bariera wyraża się w pytaniach. Co stanie się, gdy:
  • nikt nie będzie chciał kupić mojego produktu?
  • nie zdobędę wystarczającej liczby klientów?
  • klienci nie będą do mnie wracać?
Tak naprawdę, gdy poznasz tę strategię budowania dochodowego biznesu w oparciu o model Przyjaznej Firmy, zrozumiesz, że te obawy nie będą miały w ogóle żadnych podstaw. Nie będą miały znaczenia, gdyż po prostu będziesz robił swoje, będziesz tworzyć Przyjazną Firmę, a rozwój będzie naturalnym skutkiem Twoich działań. Czy chcesz dowiedzieć się, co robić, aby prowadzić firmę, która:
Program rozwoju firmy
  • ma wielu stałych klientów;
  • jest pozytywnie postrzegana;
  • daje Ci dużo satysfakcji;
  • nie ma problemów wynikających z braku płynności finansowych;
  • rozwija się w szybkim tempie, dając konkurencji twardy orzech do zgryzienia,
…potrzebujesz jednego elementu:

Musisz dowiedzieć się i zrozumieć, dlaczego 
Przyjazne Firmy zarabiają więcej.
... i wdrożyć taki model postępowania w swojej firmie.

Czym w takim razie wyróżnia się Przyjazna Firma? Cóż takiego jest w tym modelu postępowania, strategii działania, że pozwala nawet niewielkim firmom w ciągu zaledwie kilku lat stać się liderami na rynku? Książka, którą dzisiaj możesz zdobyć przeprowadzi Cię przez cały proces.

Musisz być jednak gotowy na zmiany w swojej firmie. Ten model niestety nie należy do zbyt popularnych w Polsce, gdyż wymaga odpowiedniego podejścia do biznesu. Wymaga tego, abyś nie myślał tylko o pieniądzach i zyskach, ale robił wszystko, aby Twoja firma była miejscem, które będzie przyciągało do siebie zarówno bogatych i wiernych Klientów, jak i wydajnych i wiernych pracowników.
Marek Zabiciel Program rozwoju firmyW Złotych Myślach nieświadomie realizowaliśmy taki model działalności od samego początku. Znajomi biznesmeni pytali się i zazdrościli nam, że tak się rozwijamy i że mamy takich wyjątkowych pracowników. Pytali się "Jak to robicie?". Teraz nie musimy już odpowiadać - książka, którą wydaliśmy stanowi odzwierciedlenie tego, jak powinien według nas wyglądać biznes. Gdybyśmy sami mieli napisać na ten temat, nie zrobilibyśmy tego pewnie lepiej niż Autor. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury, wierząc, że wiele firm w Polsce zacznie kierować się podobnymi wartościami i odnosić sukcesy. Tego Tobie także serdecznie życzymy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA 
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Zanim jednak przejdziesz do formularza zamówienia, przeczytaj jeszcze, co konkretnie znajdziesz w tej książce w krótkim podsumowaniu. Poznając "Program rozwoju firmy":
  • Dowiesz się, jak stworzyć misję firmy na miarę największych gigantów biznesu, takich jakIBM, 3M, Boeing czy Disney.
  • Dowiesz się, jak dobierać odpowiednich ludzi, którzy pomogą Ci realizować misję przyjaznej firmy.
  • Dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić jedną z najtrudniejszych rozmów
    z pracownikiem
    , czyli powiadomić go o zwolnieniu z pracy.
  • Zdobędziesz sposoby na mistrzowską obsługę klienta.
  • Poznasz metody, które spowodują zaskakujący PRZYPŁYW NOWYCH KLIENTÓW bez wydawania fortuny na reklamę.
  • Otrzymasz konkretne instrukcje odpowiadające na pytanie: jak dzień po dniu doskonalić swoją firmę?
  • Dowiesz się, w jaki sposób przekraczać oczekiwania klienta i co Ci da taki styl kontaktów z klientami.
  • Poznasz 3 najbardziej newralgiczne miejsca, w których tracisz bezpowrotnie najwięcej klientów.
  • Dowiesz się, po co i jak organizować imprezy integracyjne dla... klientów.
  • Poznasz sprytny sposób na to, jak zwiększać dochody z firmy, budując jednocześnie  satysfakcję z pracy w Twoim przedsiębiorstwie.
  • Dowiesz się, dlaczego 90% firm boi się ekspansji i w pewnym okresie funkcjonowania zatrzymuje się w miejscu. 
A ponadto:
  • Odkryjesz setki konkretnych pomysłów, metod i technik, które pozwolą Ci w stosunkowo krótkim czasie wyprzedzić konkurencję.
Już teraz pobierz darmowy fragment


Aby kupić kliknij w link
div id='flakpress_1'/>

0 komentarze:

Prześlij komentarz